jueves, 29 de marzo de 2007

INLAND EMPIRE (2)

He tornat a veure "INLAND EMPIRE". Segueixo sense entendre gaire el que succeix en pantalla, però aquest cop, hi he vist molta lògica en l'història, i crec que ja vaig captant alguna cosa. Així que l'hauré de veure per tercera vegada, a veure si l'acabo de captar del tot... De totes maneres, em segueix semblant una autèntica obra mestre, una pel.lícula arribada d'un altre món, i que confirma a en Lynch (dic confirmar per dir alguna cosa, aquest home ja fa anys que és un geni) com una personalitat inabarcable. I seguint amb l'embolicada història que ens explica, realment crec que no fa falta que ens enterem gaire, tot i lo divertit de buscar teories. I quina serà la següent pel.lícula del Lycnh? Que es pot fer després d'una pel.lícula com INLAND EMPIRE?? Bé, a mi aquesta pel.lícula em supera, així que esperare una miqueta més per seguir-ne parlant....

2 comentarios:

Susarrissey dijo...

Per fi l'he vista! Genialllll... Vaig notar que era llarga, perquè gairebé tot el públic va haver d'anar al lavabo en un moment o altre (jo també, per descomptat), però em va mantenir enganxada tota l'estona i em va passar rapidíssim!

L'evolució de la història em sembla una canya, "ja no saps si és avui o demà". Els números musicals, molt ways, click! La música, com sempre, m'encanta. El protagonista de la pel·lícula és el que feia de director a "Mulholland Dr."? Quina gràcia que surtin aquelles al final!

Em van semblar una mica cutres aquells efectes deformant les cares... però bueno, és en Lynch, li encanten aquestes coses. La manera de filmar li ha anat genial. Suposo que seguirà rodant amb digital.

He entès el que acostumo a entendre de les històries d'en Lynch: agafes una idea, encara que costa explicar l'argument. Això sí: una lògica "aplastante", jajaja! Una experiència molt excitant per als sentits, com sempre, m'encanta aquest home!


AXXºN->

Bernimovies dijo...

Tenia moltes ganes de saber la teva opinió de la pel.lícula del Lynch!!! sí,el protagonista (Justin Theroux) és el mateix de Mulholland Drive. Et recomano que la tornis a veure, tot encaixa més. Espero que deixis més opinions noia lynchiana!!