viernes, 30 de marzo de 2007

Torna Fernando Alfaro

Per un moment ens desviem del món del cinema i anem cap al de la música. Desde el bloc (magnífic) http://perrosfelices.blogspot.com ens informen dels nous moviments del cantant d'Albacete. És confirma que el seu nou projecte és dirà "Fernando Alfaro y los Alienistas" i tanmateix també és confirma que el disc es titularà "Carnevisión". Sortirà el 14 de maig, i contindrà 12 temes. Aquí tenim ja el tracklist del nou àlbum, tret dels amics de perros felices:

1. Los cuatro vientos
2. U la la la que fácil és
3. La muerte tostada por el sol
4. Problemas de sueño
5. Luz de gas
6. Con las manos en la sangre
7. La hora de los verdugos
8. Queda expulsado de la especie humana
9. Silverio, tenor de la comarca
10. La mancha en el interior
11. Su mano sobre la mía
12. Derringer derrengado

Esperem doncs ja aquesta nova aventura d'Alfaro. Estarà a l'altura? Segur que sí!!!

2 comentarios:

Unknown dijo...

Ei! Berni, no se si t'hauràs assventat de la notícia de que en Rufus Wainwright, treurà nou disc el 15 de maig de 2007, es dirà "Release the stars". Jo ja estic impacient per a que arribi el dia!!!!

Una salutació, Noe.

P.D. Espero que continuis penjant noves entrades al teu blog.

Bernimovies dijo...

ja ho sabia!!! jo també tinc moltes ganes de que arribi el nou disc del Wainwright. o sigui que el 14 de magi compraré l'Alfaro, i l'endemà el Wainwright!! Tinc algun problema de temps per penjar entrades, però, en seguiré penjant. Això segur!!!!